Haberler

  • PC FÚTBOL20/10/2017 14:08

    Biz zamanların efsane oyunu PC Futbol, Kasım ayında yeniden yayınlanacak!

    Herkese merhaba! Bugün itibariyle PC Fútbol 18 oyunu IDC/Games tarafından yayınlanmaya başlıyor. Mobile/Tablet/PC-MAC üzerinden oynanabilen PC FUTBOL'a hemen kayıt olarak tamamen yenilenen içeriklerin ve işlevlerin tadını çıkarın! Bu efsane oyunu Kasım ayı içerisinde Telefonlarınızdan ve Tabletleriniz üzerinden oynamaya başlayabileceksiniz. PC versiyonu ise 2018 yılının başında ...

  • ZULA20/10/2017 14:00

    Flaş Kampanya: Sınırsız FN-FAL!

    Herkese merhaba! 21/10/2017 Çarşamba günü 17:00 (CEST) ile 22:00 (CEST) saatleri arasında 100.000 Zula Altını satın alan herkese SINIRSIZ FN-FAL taarruz tüfeği hediye ediyoruz! Bu fırsatı sakın kaçırmayın! ÖNEMLİ: Herhangi bir sorun ile karşılaşmamak için lütfen tek seferde iki veya daha fazla özel paket almayınız. Birden fazla özel paket satın almak isteyen oyuncularımıza paketleri ayrı ayrı satın ...

  • PC FÚTBOL20/10/2017 13:47

    IDC/Games, PC Fútbol 18'i Sunar!

    Herkese merhaba! Bugün itibariyle PC Fútbol 18 oyunu IDC/Games tarafından yayınlanmaya başlıyor. Mobile/Tablet/PC-MAC üzerinden oynanabilen PC FUTBOL'a hemen kayıt olarak tamamen yenilenen içeriklerin ve işlevlerin tadını çıkarın! Bu efsane oyunu Kasım ayı içerisinde Telefonlarınızdan ve Tabletleriniz üzerinden oynamaya başlayabileceksiniz. PC versiyonu ise 2018 yılının başında ...

  • ZULA20/10/2017 12:04

    We announce the Zula Europe Pro League!

    Hello everyone! The Zula Europe Pro League will begin on October 31st. You will be able to win great prizes and get a unique status for your eSports team. The maximum number of teams signed up is 64 (the first ones to do so filling out this form). The last day to sign up will be October 29th at 23:59 (CEST). Teams must have 5 members and they have the possibility to add a player as a reserve optionally. Every Tuesday will be held 2 matches of the league starting at 18:00 (CEST). We will give you more ...

  • ZULA20/10/2017 10:06

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 20/10 (12:00) - 22/10 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: 3 günlük AK-47 + 100'lü Materyal Paketi

  • BERSERK THE CATACLYSM20/10/2017 9:25

    Kule gelişimlerinde %20 indirim!

    Merhaba Ungarlar! Hiçbir yardım olmadan kule gelişimleri almanın zor olduğunu biliyoruz. Eğer kulenizi daha da güçlendirmek istiyorsanız işte size harika bir fırsat! Bu fırsattan yararlanarak gelişiminizi %20 daha ucuza getirin!  Berserk: the Cataclysm ekibi

  • ZULA19/10/2017 12:15

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 20/10/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Ephesus, Mjolnir, De$tiny ve Willson sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacak ÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer ...

  • METAL ASSAULT19/10/2017 10:26

    Yama Notları [17/10/2017]

    Herkese merhaba! Metal Assault'a gelen güncellemeyle oyuna eklenen yenilikler veya yapılan düzenlemelerin detaylarını burada inceleyebilirsiniz: 1. Yeni silahlar oyuna eklendi: - Jack Sparrow Tabancası (30Gün) - İspanyol Tabancası (30Gün) - Mosquete Imperial (30Gün) - Mosquete Trompeta (30Gün) 2. Cash nesnelerinde düzenlemeler: 3. Oyuna geri dönen eşyaları aşağıdaki listeden inceleyebilirsiniz: - Ana Eşyalar:   Yeni ...

  • BERSERK THE CATACLYSM18/10/2017 14:03

    Eleme Savaşları: 38. Sezon "Şifacı Edisyonu III”

    Merhaba Ungarlar!   Eleme Savaşları, 24 Ağustos saat 00:00 (CEST) ile 31 Ağustos 00:00 (CEST) tarihleri arasında düzenlenecek! Sakın kaçırmayın!   Savaş alanında görüşmek dileğiyle!  

  • ZULA18/10/2017 12:12

    Özel Görev: Öldürme

    Tarih: 18/10 (12:00) - 18/10 (23:59) Hedef: 150 kişi öldür! Ödül: 2 günlük Famas

  • ZULA17/10/2017 15:40

    Turnuva Yayını

    Herkese merhaba! Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerin YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz. Saygılarımızla.

  • ZULA17/10/2017 12:14

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • ZULA13/10/2017 17:25

    Altın Fırsat!

    Zula Avrupa'da bu hafta sonu sizlere harika bir fırsat sunuyoruz! 14/10/2017 Cumartesi günü 10:00 (CEST) ile 22:00 (CEST) saatleri arasında yeni 200.000'li Altın paketini satın alan herkese, silahlarınızı özelleştirmede kullanacağınız 20 adet Altın Kart Destesi hediye ediyoruz! Bitmedi! Ayrıca bu paket içerisinde %15 ekstra Atına da sizleri bekliyor! Paket İçeriği: 200.000 adet Zula Altını 30.000 adet ekstra Zula Altını 20 ...

  • ZULA13/10/2017 16:20

    Bu hafta sonu Zula oynayarak %50 daha fazla EXP elde edin!!

    Herkese merhaba, Bu hafta sonu boyunca oynayacağınız tüm karşılaşmalarda %50 DAHA FAZLA EXP ELDE EDECEKSİNİZ! Tüm oyuncularımız için geçerli olacak bu etkinlik Cuma günü saat 18:00'da (CEST) başlayacak ve Pazartesi günü 04:00'de (CEST) sona erecek. Bu hafta sonu için kimseye söz vermeyin ve seviyenizi %50 daha hızlı yükseltin! Zula Europe Ekibi!

  • ZULA13/10/2017 13:59

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 13/10 (12:00) - 15/10 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: 3 günlük M468 + 3 günlük XP Arttırıcı 15%

  • ZULA11/10/2017 17:20

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 13/10/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Ephesus, Howbow_dah, De$tiny ve WillsonÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacak ÖNEMLİ: Her karşılaşmada sadece 1 oyuncu ödül kazanacak. ÖNEMLİ: Bu isimde oda açan oyuncular süresiz uzaklaştırma cezası alacaklar. ÖNEMLİ: Etkinliğin yapılacağı odada herhangi bir GM'in olmasına dikkat edin.

  • ZULA11/10/2017 13:10

    IDC Sabotaj Turnuvası - Ekim #3

    Herkese merhaba Zula Sabotaj Turnuvası kayıtları başladı! Hemen buraya tıklayarak kaydolun! Turnuva Kurallarını dikkatlice okumayı sakın ihmal etmeyin! Savaş alanında görüşmek dileğiyle!  

  • ZULA11/10/2017 9:42

    Özel Görev: Tabanca

    Tarih: 11/10 (12:00) - 11/10 (23:59) Hedef: Tabanca kullanarak 60 kişi öldür Ödül: 3 günlük Desert Eagle

  • ZULA10/10/2017 13:54

    Turnuva Yayını

    Herkese merhaba! Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerin YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz. Saygılarımızla.

  • ZULA10/10/2017 11:06

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • ZULA06/10/2017 17:48

    En iyi videolarınızı bize yollayın!

    Herkese merhaba! Zula'da en iyi oyunlarınızı bize yollayarak harika ödüllere sahip olabilirsiniz! Ekim ayı içerisinde yollanan videolar arasında bizleri etkilemeyi başaran 3 oyuncumuz aşağıdaki ödüllere sahip olacak: - 1. Video: 5 adet Platin Deste + 2500 Adet Zula Altını - 2. Video: 3 adet Altın Deste + 1500 Adet Zula Altını - 3. Video: 1000 Adet Zula Altını Videolarınızı bize yollamak için: - YouTube linkini bu ...

  • ZULA06/10/2017 12:54

    Özel Kasalar Mağazada!

    Herkese merhaba! Bu hafta sonu boyunca aşağıda yer alan özel kasalara sahip olabilecek: - Puan Kasası - Süper Puan Kasası - Royal Keskin Nişancı Kasası - Royal Taarruz Kasası Tüm Royal Skin serisi ve binlerce altın kazanma fırsatı bu kasalarda! Özel kasalar, 06/10/2017 Cuma günü saat 10:00 (CEST) ile 09/10/2017 Pazartesi günü saat 10:00'a (CEST) tarihleri arasında mağazamızda olacak. İyi şanslar!  

  • ZULA06/10/2017 9:11

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 06/10 (12:00) - 08/10 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: 3 günlük M6 LWRC + 3 günlük Kombo Bonus 15%

  • BERSERK THE CATACLYSM05/10/2017 12:56

    Altın mağazasındaki tüm kartlarda bir alana ikincisi bedava!

    Merhaba Ungarlar! Altın mağazasından herhangi bir kart alın ve ikincisini bedava elde edin! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi

  • ZULA05/10/2017 12:05

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 06/10/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Mjolnir, Ephesus, Novaaa, Howbow_dah, OneStrike ve Willson sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacak ÖNEMLİ: Kazanan ...

  • ZULA04/10/2017 14:23

    Torneo a squadre ufficiale di IDC di Ottobre #2

    Salve a tutti! Sono aperte le iscrizioni al Torneo Sabotaggio ufficiale di IDC di Ottobre#2! Basterà cliccare qui e accederete al link delle iscrizioni. E non dimenticatevi di leggere attentamente le regole, è ...

  • BERSERK THE CATACLYSM04/10/2017 12:12

    Eleme Savaşları: 41. Sezon "Orijinaller Edisyonu III”

    Merhaba Ungarlar! Eleme Savaşları, 5 Ekim saat 00:00 (CEST) ile 12 Ekim 00:00 (CEST) tarihleri arasında düzenlenecek! Sakın kaçırmayın!

  • ZULA04/10/2017 9:39

    Özel Görev: Karşılaşma

    Tarih: 04/10 (12:00) - 04/10 (23:59) Hedef: 5 karşılaşma tamamla Ödül: 2 günlük Huntsman

  • ZULA03/10/2017 13:43

    Streaming del Torneo

    Herkese merhaba! Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerin YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz. Saygılarımızla.

  • ZULA03/10/2017 10:13

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • ZULA29/09/2017 12:50

    Bu hafta sonu Zula oynayarak %50 daha fazla EXP elde edin!!

    Herkese merhaba, Bu hafta sonu boyunca oynayacağınız tüm karşılaşmalarda %50 DAHA FAZLA EXP ELDE EDECEKSİNİZ! Tüm oyuncularımız için geçerli olacak bu etkinlik Cuma günü saat 18:00'da (CEST) başlayacak ve Pazartesi günü 04:00'de (CEST) sona erecek. Bu hafta sonu için kimseye söz vermeyin ve seviyenizi %50 daha hızlı yükseltin! Zula Europe Ekibi!

  • ZULA29/09/2017 9:57

    Özel Platin paketi!

    Merhaba! Bu hafta sonu için sizlere harika bir paket hazırladık! 100.000 Zula Altını satın alarak birçok ekstra ödüle sahip olabilirsiniz! Özel Paket içeriği: 100.000 Zula Altını 12.000 Ekstra Zula Altını  5 adet Platin deste  30 günlük Balta Bu kampanya 29/09/2017 saat 10:00'da (CEST) başlayacak ve 02/10/2017 aynı saatte sona erecek. İyi oyunlar!

  • ZULA29/09/2017 9:44

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 29/09 (12:00) - 01/10 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: 3 günlük DSR-1

  • ZULA28/09/2017 13:00

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • ZULA28/09/2017 12:22

    IDC Sabotaj Turnuvası - Ekim #1

    Herkese merhaba Zula Sabotaj Turnuvası kayıtları başladı! Hemen buraya tıklayarak kaydolun! Turnuva Kurallarını dikkatlice okumayı sakın ihmal etmeyin! Savaş alanında görüşmek dileğiyle!