Haberler

  • ZULA26/09/2017 11:20

    Turnuva Yayını

    Herkese merhaba! Bu akşam saat 16:00'da (CEST) turnuva mücadelelerin YouTube, Twitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz. Saygılarımızla.

  • ZULA26/09/2017 10:00

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • BERSERK THE CATACLYSM22/09/2017 16:43

    Vali ve Başkan atamalarında indirim!

    Merhaba Ungarlar! Valiler ve Başkanlar topraklarınızı yönetmeye geliyor! Bu kampanyada Başkan ve Vali atamalarında büyük indirim sizleri bekliyor! Saygılarımızla, Berserk: the Cataclysm ekibi

  • ZULA22/09/2017 13:13

    Materiyal paketlerinde %25 indirim!

      Herkese merhaba! Sabırsızlıkla beklediğiniz kampanya geldi! 22/09/2017 saat 10:00 (CEST) ile 25/09/2017 tarihleri arasında oyun mağazamızı ziyaret ederek %25 indirimli materyal paketlerine sahip olabilirsiniz! Şimdi silahlarınızı yükseltmenin tam zamanı! İyi şanslar!

  • ZULA22/09/2017 10:26

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 22/09 (12:00) - 24/09 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: 3 günlük TAR-21

  • ZULA21/09/2017 13:26

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 22/09/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Mjolnir, Ephesus, Willson ve Howbow_dah sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bu etkinlik için 2 oda oluşturulacak ve her odada 2 GM yer alacak Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM EVENT! ...

  • BERSERK THE CATACLYSM21/09/2017 11:40

    LXXVII. Klan Savaşları sona erdi!

    Merhaba Ungarlar! Klan Savaşları sona erdi! Altın Ligine yükselen Klanlar: Пламя Феникса ve Latvija. Gümüş Ligine düşen Klanlar: ✟Post☠Mortem✟ ve Славяне. Tüm Klanların dikkatine! Önümüzdeki klan savaşlarından itibaren altın ligine yükselen klanın, bilerek aynı klanı gümüş liginde tekrar kurması durumunda süresiz ban cezası verilecektir. Belirtilen savaş sayılarında zafer elde ...

  • BERSERK THE CATACLYSM20/09/2017 18:09

    Eleme Savaşları: 40. Sezon "Altın Edisyonu IV”

    Merhaba Ungarlar! Eleme Savaşlarında yeni sezonun başlangıcını duyuruyoruz! Bu sezon 21 Eylül saat 00:00 (CEST) ile 28 Ağustos saat 00:00 (CEST) tarihleri arasında düzenlenecek. Sakın kaçırmayın! Bu turnuvada başarılı olarak en yüksek sıralara ulaşmanızı arzu ediyoruz!

  • ZULA20/09/2017 16:51

    IDC Sabotaj Turnuvası - Eylül #2

    Herkese merhaba Zula Sabotaj Turnuvası kayıtları başladı! Hemen buraya tıklayarak kaydolun! Turnuva Kurallarını dikkatlice okumayı sakın ihmal etmeyin! Savaş alanında görüşmek dileğiyle!

  • ZULA20/09/2017 11:41

    Özel Görev: Mermi Sıkma

    Tarih: 20/09 (12:00) - 20/09 (23:59) Hedef: 2000 mermi sık Ödül: 2 Günlük Ekstra Şarjör +1

  • ZULA19/09/2017 14:08

    Turnuva Yayını

      Herkese merhaba! Bu akşam saat 16:00'da (CEST) turnuva mücadelelerin YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz. Saygılarımızla.

  • ZULA19/09/2017 10:31

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • ZULA15/09/2017 9:47

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 15/09 (12:00) - 17/09 (23:59) Hedef: 120 dakika boyunca Zula oyna Ödül: 2 Günlük Cheytac M200 ve Kombo Bonus %15

  • ZULA14/09/2017 15:51

    Özel EuroBasket Paketi!

    Herkese merhaba! 2017 Eurobasket finalini kutlamak için sizlere harika bir sürpriz hazırladık. 100.000 Zula altını paketini satın alan tüm oyuncularımıza 12.000 ekstra Zula Altını ve MX0, MX1, MX2, MX3 el bombalarına özel 4 adet Eşsiz Eurobasket deseni hediye edeceğiz! Kampanyadan faydalanmak için 14/09/2017 saat 14:30 (CEST) ile 17/09/2017 saat 23:59 (CEST) tarihleri arasında mağazamızı ziyaret edebilirsiniz. Bu ...

  • ZULA14/09/2017 12:49

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 15/09/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Mjolnir, Ephesus, Willson ve Howbow_dah sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bu etkinlik için 2 oda oluşturulacak ve her odada 2 GM yer alacak Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM ...

  • BERSERK THE CATACLYSM14/09/2017 11:40

    Bölge paketlerinde 1 alana 2 bedava!

    Merhaba Ungarlar! Laar topraklarınızı kolayca genişletmenizi sağlayacak harika bir fırsatla tekrar karşınızdayız! Tüm bölge paketlerinde 1 alana 2 bedava! Daha fazla bilgi için forumu ziyaret edin! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi

  • ZULA13/09/2017 12:26

    Flaş Kampanya: Sınırsız FN-FAL!

    Herkese merhaba! 13/09/2017 Çarşamba günü 17:00 (CEST) ile 18:00 (CEST) saatleri arasında 100.000 Zula Alrını satın alan herkese SINIRSIZ FN-FAL taarruz tüfeği hediye ediyoruz! Bu fırsatı sakın kaçırmayın! ÖNEMLİ: Herhangi bir sorun ile karşılaşmamak için lütfen tek seferde iki veya daha fazla özel paket almayınız. Birden fazla özel paket satın almak isteyen oyuncularımıza paketleri ayrı ayrı satın almalarını ...

  • BERSERK THE CATACLYSM13/09/2017 10:35

    LXXVII. Klan Savaşları

    Merhaba Ungar! Ufuktan yükselen savaş naralarını duymaya başladığınıza eminiz. Yaratıklarınız bu heyecan dolu mücadeleye hazırlayın! Önümüzdeki Savaş 14 Eylül tarihinde başlayacak! Hazırlıklarınızı tamamlayın!

  • ZULA13/09/2017 10:27

    Özel Görev: El Bombası

    Tarih: 13/09 (12:00) - 13/09 (23:59)   Hedef: 200 el bombası fırlat   Ödül: 2 Günlük MK2 El Bombası

  • ZULA12/09/2017 18:03

    Steam Başarı Görevleri Zula Europe'da!

    Herkese merhaba! Steam oyuncularına özel yeni Başarı sistemi oyuna eklendi!  Hemen buraya tıklayarak  Steam Başarı Görevlerine göz atabilirsiniz. Herkese iyi şanslar!

  • ZULA12/09/2017 12:15

    IDC Sabotaj Turnuvası - Eylül #2

    Herkese merhaba Zula Sabotaj Turnuvası kayıtları başladı! Hemen buraya tıklayarak kaydolun! Turnuva Kurallarını dikkatlice okumayı sakın ihmal etmeyin! Savaş alanında görüşmek dileğiyle!

  • ZULA11/09/2017 15:45

    Turnuva Yayını

        Herkese merhaba! Bu akşam saat 16:00'da (CEST) turnuva mücadelelerin YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz. Saygılarımızla.

  • ZULA11/09/2017 12:17

    Turnuva Takvimi - Hakemler ve karşılaşmalar - Sabotaj Turnuvası

    Herkese merhaba Bu linke tıklayarak detaylı turnuva bilgilerine ulaşabilirsiniz. Mücadele edecek tüm takımlara başarılar dileriz! Turnuvada görüşmek dileğiyle!

  • ZULA08/09/2017 9:49

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 08/09 (12:00) - 10/09 (23:59) Hedef: 120 dakika boyunca Zula oyna Ödül: MPT-76 (2 gün) + XP Arttırıcı 15% (2 gün)  

  • ZULA08/09/2017 9:27

    Altın İndirimi

    Herkese merhaba! Bu hafta sonu sizler için harika bir kampanya hazırladık! 160.000, 100.000, 50.000 ve 20.000 Zula Altını paketlerinde %25 indirim sizleri bekliyor. Ayrıca 160.000, 100.000 ve 50.000 ZA paketlerinden herhangi birini satın alarak ekstra altın elde edebilirsiniz! Bitmedi! Bu kampanya dahilinde sizlere 200.000 ZA satın almak isteyen oyuncularımız Ekstralarla dolu 2 seçeneğe sahip olacaklar. İlk paketi satın alarak MPT-76 ve MPT-76S ...

  • ZULA07/09/2017 13:15

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 08/09/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Mjolnir, Ephesus, Willson ve Howbow_dah sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bu etkinlik için 2 oda oluşturulacak ve her odada 2 GM yer alacak Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM ...

  • BERSERK THE CATACLYSM07/09/2017 11:32

    Hoca ve Öğrenci paketlerinde %20 indirim!

    Merhaba Ungarlar! Bu sefer sizlere Hoca ve Öğrenci paketlerinde %20 indirim fırsatı sunuyoruz! Öğrenci Paketinde yer alan ürünler: - 1 adet hazır tabur - 1 Promo-booster - 250 Altın Hoca Paketinde yer alan ürünler: - 1 adet hazır tabur - 1 Mega-booster - 250 Altın Bu fırsatı kaçırmayın! Berserk: The Cataclysm ekibi

  • BERSERK THE CATACLYSM06/09/2017 12:09

    Eleme Savaşları: 39. Sezon "6 Yetenek Edisyonu III

    Merhaba Ungarlar! Eleme Savaşları, 07 Eylül saat 00:00 (CEST) ile 14 Eylül saat 00:00 tarihleri arasında düzenlenecek! Sakın kaçırmayın! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi  

  • ZULA06/09/2017 12:01

    Özel Görev: Karşılaşma

    Tarih: 06/09 (12:00) - 06/09 (23:59) Hedef: 5 karşılaşma kazan Ödül: 25 kromlu 200'lü Materyal Paketi  

  • ZULA05/09/2017 12:00

    IDC Sabotaj Turnuvası - Eylül #1

    Herkese merhaba Zula Sabotaj Turnuvası kayıtları başladı! Hemen buraya tıklayarak kaydolun! Turnuva Kurallarını dikkatlice okumayı sakın ihmal etmeyin! Savaş alanında görüşmek dileğiyle!

  • ZULA01/09/2017 12:48

    Özel Kasalar Mağazada!

    Herkese merhaba! Bu hafta sonu boyunca aşağıda yer alan özel kasalara sahip olabilecek: - Puan Kasası - Süper Puan Kasası - Royal Keskin Nişancı Kasası - Royal Taarruz Kasası Tüm Royal Skin serisi ve binlerce altın kazanma fırsatı bu kasalarda! Özel kasalar, 01/09/2017 Cuma günü saat 10:00 (CEST) ile 04/09/2017 Pazartesi günü saat 10:00'a (CEST) tarihleri arasında mağazamızda olacak. İyi şanslar!  

  • ZULA01/09/2017 9:00

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 01/09 (12:00) - 03/09 (23:59) Hedef: 120 dakika Zula oyna Ödül: 3 günlük Glock 18 + 10 Kromlu 100'lü Materyal Paketi

  • BERSERK THE CATACLYSM31/08/2017 13:32

    Bölge paketlerinde 1 alana 2 bedava!

    Merhaba Ungarlar! Laar topraklarınızı kolayca genişletmenizi sağlayacak harika bir fırsatla tekrar karşınızdayız! Tüm bölge paketlerinde 1 alana 2 bedava! Daha fazla bilgi için forumu ziyaret edin! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi

  • ZULA31/08/2017 11:42

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 01/09/2017 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında Mjolnir, Ephesus, Willson1988 ve Howbow_dah sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bu etkinlik için 2 oda oluşturulacak ve her odada 2 GM yer alacak Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını kazanacak. Kurulacak odanın ...

  • ZULA30/08/2017 13:25

    Yeni Platin Desteler oyuna eklendi!

      Herkese Merhaba! Bugün itibariyle Platin Desteleri oyuna eklemiş bulunuyoruz! İçerisinden hiçbir Yaygın Kart olmayan ve Efsane kartlarını çıkarabilme olasılığının çok yüksek olan bu özel Desteyi sakın kaçırmayın! Yeni Mekatronik Serinizi tamamlamak için bu büyük fırsatı sakın kaçırmayın! İyi şanslar.