Haberler

  • Zula21/08/2018 11:00

    Rekabet Modunda her hafta Zula Altını Kazanın!

    Herkese merhaba!Bu hafta sizlere harika haberlerimiz var. Bugünden itibaren Rekabet modunda haftalık sıralamaya giren herkese Zula Altını hediye edeceğiz!Ödüller:- 1. Sıra: 100,000 Zula Altını- 2. Sıra: 50,000 Zula Altını- 3. Sıra: 25,000 Zula Altını- 4.~10. Sıra: 10,000 Zula Altını - 10.~20. Sıra: 5,000 Zula Altını Rekabet Modunun en iyisi olun!IDC/Games Ekibi

    Daha fazla oku

  • Zula17/08/2018 13:00

    Materiyal paketlerinde %25 indirim!

    Herkese merhaba!Sabırsızlıkla beklediğiniz kampanya geldi!17/08/2018 saat 10:00 (CET) ile 20/08/2018 tarihleri arasında oyun mağazamızı ziyaret ederek %25 indirimli materyal paketlerine sahip olabilirsiniz!Şimdi silahlarınızı yükseltmenin tam zamanı!İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • Zula16/08/2018 17:00

    Special Mission

    Tarih: 17/08/2018 (00:00 CEST) - 20/08/2018 (23:59 CEST)Hedef ve ödüller:- 120 dakika oyna -> DSR-1 (3 Günlük)- 800 dakika oyna -> AWP (3 Günlük) + ZP Arttırıcı 30% (3 Günlük)- 1250 düşman öldür -> AK-47 (3 Günlük) + 100 Materyal- 3000 düşman öldür -> AWP (2 Günlük) + 2 Gümüş Deste- 100000 ...

    Daha fazla oku

  • Zula16/08/2018 11:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!17/08/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • Zula10/08/2018 16:00

    ZP & Materyal Etkinliği!

    Herkese MerhabaBu hafta sonu sizlere kaçırmak istemeyeceğiniz harika bir etkinlik hazırladık.Herhangi bir modda veya haritada oynayacağınız tüm maçlardan %50 DAHA FAZLA ZP VE +5 DAHA FAZLA MATERYAL KAZANACAKSINIZ!Bonus Etkinliği Cuma günü saat 18:00 (CEST) ile Pazartesi günü saat 04:00 (CEST) tarihleri arasında geçerli olacak.Bu hafta sonu kimseye söz vermeyin!IDC/Games Ekibi

    Daha fazla oku

  • Zula10/08/2018 9:00

    Özel Görev

    Tarih: 10/08/2018 (00:00 CEST) - 13/08/2018 (23:59 CEST)Hedef ve Ödüller:- 120 dakika oyna -> ARX 160 (2 Gün) + EXP Arttırıcı %15 (1 Gün)- 800 dakika oyna -> MX3 El Bombası (5 Gün)- 1250 düşman öldür -> Glock 18 (3 Gün) + 10 Kromlu 100 Materyal- 3000 düşman öldür -> 5 adet Bronz deste- 100000 metre koş -> Gölge ...

    Daha fazla oku

  • Zula09/08/2018 12:00

    GM Etkinliği!

    Herkese merhaba!10/08/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • Zula08/08/2018 17:00

    1.22b Yama Notları

    Herkese merhaba!V 1.22b yama notlarını bu konuda inceleyebilirsiniz. Güncelleme ile gelen yeni içerikler ve düzenlemeler:- Elde edilen EXP ve ZP puanları kasalar açıldıktan ve kullanıcılar OK tuşuna bastıktan hemen sonra profillerinde güncellenecek.- F11 tuşuna basıldığında oyuncuların FPS değerleri görülebilecek.- Oyuncular, Kart makinesi bölümünde silahlarını daha iyi inceleyebilmeleri için yakınlaştırma ...

    Daha fazla oku

  • Zula08/08/2018 13:00

    End of maintenance

    Hi everyone,Maintenance has been carried out successfully, the servers are up and running again.Return to the game and enjoy!

    Daha fazla oku

  • Champions of Titan07/08/2018 13:00

    KBT Tamamlandı - Açık Beta testlerine hazır olun!

      Herkese merhaba   Bugün Kapalı Beta testlerini tamamlamış ve sunucularımızı kapatmış bulunuyoruz. Yarından itibaren Açık Beta Testlerine başlıyoruz!   CoT Ekibi

    Daha fazla oku

  • Zula07/08/2018 9:00

    Sunucu bakımı [08/08/18]

    Yarın Saat 10:00'dan (CEST) itibaren sunucularımızda kısa süreli bir bakım çalışması gerçekleştireceğiz.Sunucular açıldığında sizleri tekrar bilgilendireceğiz.Zula Avrupa ekibi.

    Daha fazla oku

  • Zula02/08/2018 17:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!03/08/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • Zula02/08/2018 13:00

    Special Mission

    Tarih: 03/08/2018 (00:00 CEST) - 06/08/2018 (23:59 CEST)Hedef ve Ödüller:- 120 dakika oyna -> Glock 18 (3 Gün) + Şans Arttırıcı 30% (1 kullanım)- 800 dakika oyna -> M6 LWRC (3 Gün) + Kombo Bonus 15% (3 Gün)- 1250 düşman öldür -> Gölge Bıçağı (3 Gün) + DSR-1 (3 Gün) + 25 Titanyumlu 200 Materyal- 3000 düşman ...

    Daha fazla oku

  • Champions of Titan01/08/2018 17:00

    Açık Beta Testleri için Yeni Tarih: 8 Ağustos

    Değerli oyuncularımız,Oyunun tüm dillerde en iyi şekilde çalışabilmesi ve testlerin tamamlanması için Açık Beta sürecinin başlangıç tarihini bu ayın 8'ine kadar ertelemek zorunda kalmış bulunuyoruz.    Açık Beta testlerinde görüşmek dileğiyle!

    Daha fazla oku

  • Zula27/07/2018 13:00

    ZWC 2018 özel desenleri bu kampanyada!

    Herkese merhaba!Bu hafta sonu boyunca inanılmaz altın paketleri sizleri bekliyor!Zula World Cup Desen Paketi:  200.000 Adet Zula Altını + 30.000 Adet Ekstra Zula Altını + M468, AWP, Cheytac M200 ve Glock 18 silahları için Eşsiz ZWC 2018 desenleri. Zula World Cup Üst Eklenti Paketi: 160.000 Adet Zula Altını + 24.000 Adet Ekstra Zula Altını + M468, AWP, Cheytac M200 ve Glock 18 silahları için ...

    Daha fazla oku

  • Zula26/07/2018 17:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!27/07/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • Zula26/07/2018 12:00

    Special Mission

    Tarih: 27/07/2018 (00:00 CEST) - 30/07/2018 (23:59 CEST)Hedef ve ödüller:- 120 dakika oyna -> TAR-21 (3 günlük)- 800 dakika oyna -> Zeynep Yılmaz (2 günlük) + Elena Terentjeva (2 günlük) + Fateh (2 günlük)- 1250 düşman öldür -> Cheytac M200 (3 günlük) + 500 Materyal- 3000 düşman öldür -> AWP (2 günlük) + 2 ...

    Daha fazla oku

  • Champions of Titan25/07/2018 17:00

    Champions of Titan Açık Beta sürecinin başlangıç tarihi ertelendi!

    Herkese merhaba:Gelişim sorunları nedeniyle Champions of Titan Açık Beta sürecinin başlangıç tarihi 2 Ağustos'a ertelendi. Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.Champions of Titan Ekibi

    Daha fazla oku

  • Zula23/07/2018 16:00

    Zula International Cup - YENİ BİLGİ

    Herkese merhaba!Bu konuda sizlere Zula Internation Cup ile ilgili son gelişmelerden bahsedeceğiz.- Go4Zula  International Cup Serilerinden EUW bölgesinden 4 takım ve EUNE bölgesinden 4 takım olacak şekilde toplamda 8 takım seçilecek. - 3 Eylül 2018 tarihinde yapılacak turnuva ile yeni takımların elemelere katılması sağlanacak. Kaybedenler grubuna en fazla 64 takım katılabilecek. Çeyrek finale yükselen 8 takım Zula International ...

    Daha fazla oku

  • Zula20/07/2018 17:00

    ZP Weekend!

    Herkese MerhabaBu hafta sonu sizlere kaçırmak istemeyeceğiniz harika bir etkinlik hazırladık.Herhangi bir modda veya haritada oynayacağınız tüm maçlardan %25 DAHA FAZLA XP VE ZP KAZANACAKSINIZ!Bonus Etkinliği Cuma günü saat 18:00 (CEST) ile Pazartesi günü saat 04:00 (CEST) tarihleri arasında geçerli olacak.Bu hafta sonu kimseye söz vermeyin!IDC/Games Ekibi

    Daha fazla oku

  • Zula20/07/2018 14:00

    Special Mission

      20/07/2018 (00:00 CEST) - 22/07/2018 (23:59 CEST)   Play 120 minutes= TAR-21 (3 days) Play 300 minutes= M468 (3 days) + XP Booster 15% (3 days)Score 800 kills= Famas (3 days) + 500 MaterialsFinish the whole 3 missions = 5 Days Grenade MX3

    Daha fazla oku

  • Champions of Titan19/07/2018 13:00

    Champions of Titan Açık Beta sürecine giriyor!

    Herkese merhaba!Champions of Titan bir hafta sonra Açık Beta testlerine başlayacak.Açık Beta testleri birkaç hafta sürecek ve Server Wipe (sunucu sıfırlama) olmayacak.Guardian veya Abandon taraflarından birini seçerek Broken güçlerine karşı savaşın. Savaş alanında görüşmek dileğiyle!

    Daha fazla oku

  • Zula19/07/2018 11:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!20/07/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • Zula18/07/2018 12:00

    IDC/Games Zula Tournament #11

    ÖNEMLİ: Maçlarda doku kayıpları oluşturanlar da dahil olacak şekilde herhangi bir buga neden olan oyuncular turnuvadan takımlarıyla beraber diskalifiye edilirler. 2'den fazla oyuncunun üst üste çıkması da bug olarak kabul edilir.ÖNEMLİ: Turnuvada QUANTOM SUSTURUCU kullanılamayacaktır. ÖNEMLİ: Her takımda sadece 2 keskin nişancı bulunabilir. Ölen rakip oyuncuların silahları yerden alınabilir.ÖNEMLİ: KAYIT SÜRESİ ...

    Daha fazla oku

  • Zula13/07/2018 16:00

    Materiyal paketlerinde %25 indirim!

    Herkese merhaba!Sabırsızlıkla beklediğiniz kampanya geldi!13/07/2018 saat 10:00 (CET) ile 16/07/2018 tarihleri arasında oyun mağazamızı ziyaret ederek %25 indirimli materyal paketlerine sahip olabilirsiniz!Şimdi silahlarınızı yükseltmenin tam zamanı!İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • Zula12/07/2018 17:00

    IDC/Games Zula Tournament #10 - Chronicle

    Hello everyone:In this post we leave you the chronicle of the IDC/Games Zula Tournament Edition 10.In the first round many matches took place, but several were not carried out because the teams did not show up. In general, all the matches had a clear winner and there were not many surprises. The only games that stand out in this first round are that of Śrubokręty against Darwin Theory (13 - 10) and that of SpaceCats`e-Sports against SchreieN`ESC (13 - 11).In the round of 32 all matches have ...

    Daha fazla oku

  • Zula12/07/2018 12:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!13/07/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • Zula11/07/2018 16:00

    IDC/Games Zula Tournament #10 - Day 2 - Streaming

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini Twitch kanallımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • Zula11/07/2018 14:00

    IDC/Games Zula Tournament #10 - Day 2

    Herkese merhabaMaç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Turnuva maçları eSports Arena sunucusunda oynanacak.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • Zula11/07/2018 12:00

    Bakım çalışması sona erdi

    Bakım çalışması başarıyla tamamlandı.Saygılarımızla,

    Daha fazla oku

  • Zula10/07/2018 17:00

    Sunucu bakımı [11/07/18]

    Yarın Saat 09:30'dan (CEST) itibaren sunucularımızda kısa süreli bir bakım çalışması gerçekleştireceğiz.Sunucular açıldığında sizleri tekrar bilgilendireceğiz.Zula Avrupa ekibi.m

    Daha fazla oku

  • Zula10/07/2018 16:00

    IDC/Games Zula Tournament #10 - Day 1 - Streaming

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini Twitch kanallımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • Zula10/07/2018 12:00

    IDC/Games Zula Turnuvası #10 - 1. Gün

    Herkese merhabaMaç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Turnuva maçları eSports Arena sunucusunda oynanacak.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • Zula09/07/2018 12:00

    Dünya Kupası Özel Görev Görevleri

    Herkese merhaba:Dünya Kupası finalleri boyunca özel görevleri tamamlayarak harika desenlere sahip olabilirsiniz:Özel Görev #1:Tarih: 10/07/2018 (00:00 CEST) - 10/07/2018 (23:59 CEST)Hedef:- 800 düşmanını öldür- 120 dakika Zula oynaÖdül:- M4A1 için Dünya Kupası Deseni + 3 Altın DesteÖzel Görev #2:Tarih: 11/07/2018 (00:00 CEST) - 11/07/2018 (23:59 CEST)Hedef:- 800 düşmanını öldür- 120 dakika ...

    Daha fazla oku