Haberler

  • ZULA22/01/2018 16:00

    Zula Europe Pro Lig Dünya Şampiyonası - Kurallar ve Ödüller

    Herkese merhaba:Bu konuda sizlere Zula Europe Pro Lig Kuralları ve ödülleri hakkında bilgilendireceğiz.Kurallar: Turnuva kurallarının tamamını okuyarak anladığınızdan kesinlikle emin olun. Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: IDC/Games kurallar ve ödülleri herhangi bir zamanda düzenleme hakkına sahiptir.ÖNEMLİ: Yasal koşulları incelemek için buraya tıklayın.- Zula Europe Pro Lig eleme maçları 23/01/2018 Salı günü başlayacak. Turnuva Takvimini ...

  • ZULA19/01/2018 20:00

    MPT-76 ve MPT-76S Avrupa desenlerine sahip olabilmeniz için büyük fırsat!

    Bu hafta sonuna özel fırsatımızı değerlendirerek Avrupa desenlerine ücretsiz sahip olabilirsiniz! 20/01/2018 Cuma günü 12:00 (CET) ile 23:59 (CET) saatleri arasında 100.000, 160.000 veya 200.000 Zula Altını paketlerinden herhangi birini satın alan oyuncularımıza MPT-76 ve MPT-76S silahları için Avrupa deseni hediye ediyoruz!Ayrıca her zaman olduğu gibi bu ayrıcalıklı paketlerde ekstra altınlar da sizleri bekliyor!Avrupa desenlerini ve ...

  • ZULA19/01/2018 17:00

    Ekran Görüntüsü Yarışması

    Herkese merhaba!Yeni bir yarışmayla tekrar karşınızdayız! Bu yarışmamızda sizlerden en güzel Ekran Görüntülerinizi bu konuda paylaşmanızı istiyoruz.26 Ocak saat 23:59 (CET) tarihine kadar en güzel ekran görüntülerinizi konuda paylaşan oyuncular arasında en fazla beğeni alan oyuncular binlerce Zula Altını kazanacak. Paylaştığımız konuda en fazla Beğeni alan oyuncuların ekran görüntüleri son aşamada ...

  • ZULA19/01/2018 16:00

    Özel Görev

    Tarih: 19/01/2018 (12:00) - 21/01/2018 (23:59)Hedef:- 120 dakika boyunca Zula oyna- Hafif makineli silahlarla 250 düşmanını yok et- Tabanca ile 60 düşmanını yok etÖdül: 3 günlük P90 + 1 adet 25 Kromlu 200 Materyal Paketi 

  • ZULA19/01/2018 16:00

    Bu hafta sonu Zula oynayarak %50 daha fazla EXP elde edin!!

    Herkese merhaba,Bu hafta sonu boyunca oynayacağınız tüm karşılaşmalarda %50 DAHA FAZLA EXP ELDE EDECEKSİNİZ!Tüm oyuncularımız için geçerli olacak bu etkinlik Cuma günü saat 18:00'da (CET) başlayacak ve Pazartesi günü 04:00'de (CET) sona erecek.Bu hafta sonu için kimseye söz vermeyin ve seviyenizi %50 daha hızlı yükseltin!Zula Europe Ekibi!

  • ZULA18/01/2018 16:00

    GM Event!

    Dear all,For this Friday 19/01/2018 we bring you something very special! Our GM will be on Server 8 from 11:00 AM (CET) to play with all of you!They will create different rooms with some GMs on each room.When a match ends, they will go out to the lobby and one of them will tell you the new server where they will create the new room to play.The player with more kills on each match will receive 5.000 Zula Gold and a Golden Deck.The rooms will be called GM EVENT!​VERY IMPORTANT: When a ...

  • BERSERK THE CATACLYSM17/01/2018 11:08

    Eleme Savaşları: "6 Yetenek Edisyonu V”

    Merhaba Ungarlar! Eleme Savaşları, 18 Ocak saat 00:00 (CET) ile 25 Ocak saat 00:00 tarihleri arasında düzenlenecek! Sakın kaçırmayın! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi

  • ZULA16/01/2018 12:28

    Twitter Hediye Etkinliği

    Herkese merhaba! Bu çekilişimizde bir kişiye Full Royal Sete sahip Sınırsız AK-47 hediye edeceğiz! Çekilişe katılmak için buraya tıklayın. Herkese iyi şanslar!

  • ZULA16/01/2018 12:22

    Bakım çalışması sona erdi

    Bakım çalışması başarıyla tamamlandı. Saygılarımızla,

  • ZULA16/01/2018 12:15

    Yeni Çin Bahçeleri Haritası Zula'da!

    Herkese merhaba! Çinli komutan ve filozof Sun Tzu'nun da dediği gibi, "Zafer esnasında uygulanan taktikleri herkes görebilir, ancak kimsenin göremediği, zafer yolunu açan stratejilerdir". Bu felsefe ile hazırlanan Zula'nın yeni haritası Çin Bahçeleri, strateji ve takım oyununu seven oyuncuların favori haritası olacak! Bu harita şimdilik sadece Sabotaj modunda oynanabilecek. İyi oyunlar!

  • ZULA15/01/2018 10:25

    Sunucu bakımı [16/01/18]

    Yarın Saat 9:00'dan (CET) itibaren sunucularımızda kısa süreli bir bakım çalışması gerçekleştireceğiz. Sunucular açıldığında sizleri tekrar bilgilendireceğiz. Zula Avrupa ekibi.

  • ZULA12/01/2018 16:43

    Royal ve Mekatronik Kart Garanti Desteler Markette!

    Herkese merhaba! 12/01/2018 saat 10:00 (CET) ile  15/01/2018 Pazartesi günü aynı saate kadar oyuniçi marketimizi ziyaret ederek Royal ve Mekatronik Kart Garantili Destelere sahip olabilirsiniz! Bu destelerde boş yok! Her desteden en az 1 adet Royal veya Mekatronik kart kazanabilirsiniz. Bu fırsatı değerlendirerek Royal serinizi tamamlayabilirsiniz. İyi şanslar.

  • ZULA12/01/2018 12:50

    Zula Europe Pro Lig Dünya Kupası Elemeleri - Kayıtlar

    Herkese merhaba! Zula Europe Pro Lig Dünya Kupası Elemeleri başlıyor. Harika ödüller ve binlerce Zula Altını kazanmak için hemen eSports takımınızı oluşturun. Bu turnuvada vereceğimiz 6 adet wildcards ile Dünya Kupasına final turnuvasında mücadele etme hakkı elde edin. Pro lig takımlarını belirlemek için ön eleme turnuvası düzenlenecek. Bu turnuvadan 32 takım doğrudan Pro Lige katılma hakkı kazanacaklar ...

  • ZULA12/01/2018 8:23

    Özel Görev

    Tarih: 12/01/2018 (12:00) - 14/01/2018 (23:59) Hedef: - 120 dakika boyunca Zula oyna - Kartopu Savaşı modunda 30 dakika oyna - Keskin nişancı tüfeği kullanarak 60 düşmanını yok et Ödül: AWP (3 gün) + ZP Arttırıcı %30 (3 gün)

  • ZULA11/01/2018 15:37

    GM Event!

    Herkese merhaba! 12/01/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacak ÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda ...

  • BERSERK THE CATACLYSM11/01/2018 9:32

    Bölge paketlerinde 1 alana 2 bedava!

    Merhaba Ungarlar! Laar topraklarınızı kolayca genişletmenizi sağlayacak harika bir fırsatla tekrar karşınızdayız! Tüm bölge paketlerinde 1 alana 2 bedava! Daha fazla bilgi için forumu ziyaret edin! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi

  • ZULA10/01/2018 11:58

    Player Info! Takım veya oyuncu arama bilgisi!

    Herkese merhaba! Bu konuda sizlere, bilgilerinizi doldurarak oyuncu veya takım aramanızı kolaylaştıracak bir form paylaşıyoruz. Buraya tıklayarak form'a kayıt olan oyuncular hakkında bilgi edinebilirsiniz. İyi oyunlar!

  • BERSERK THE CATACLYSM10/01/2018 9:17

    LXXX. Klan Savaşları

    Merhaba Ungar! Ufuktan yükselen savaş naralarını duymaya başladığınıza eminiz. Yaratıklarınız bu heyecan dolu mücadeleye hazırlayın! Önümüzdeki Savaş  11 Ocak tarihinde başlayacak! Hazırlıklarınızı tamamlayın!

  • ZULA05/01/2018 16:32

    Rekabet Rütbe Sistemi Sıkça Sorulan Sorular

      Rekabet Rütbe Sistemi nedir? (BETA) v.17 sürümü ile birlikte oyuncularımızın bir isteğini daha yerine getiriyoruz! Rekabet rütbe sistemi, oyuncularımızın bireysel ya da takım olarak rastgele rakipleriyle eşleştiği bir sıralama sistemidir. Bu sistemde rastgele haritalarda  karşılaşan oyuncularımız her maç sonunda ELO puanı kazanır ya da kaybeder. Rekabet Sunucularına herkes girebilir mi? Kaç seviye olmam ...

  • ZULA05/01/2018 13:02

    ​Bu hafta sonu Zula oynayarak %50 daha fazla EXP elde edin!!

    Herkese merhaba, Bu hafta sonu boyunca oynayacağınız tüm karşılaşmalarda %50 DAHA FAZLA EXP ELDE EDECEKSİNİZ! Tüm oyuncularımız için geçerli olacak bu etkinlik Cuma günü saat 18:00'da (CET) başlayacak ve Pazartesi günü 04:00'de (CET) sona erecek. Bu hafta sonu için kimseye söz vermeyin ve seviyenizi %50 daha hızlı yükseltin! Zula Europe Ekibi!

  • ZULA05/01/2018 12:28

    Ocak ayında çektiğiniz en güzel videoları bizimle paylaşın!

    Herkese merhaba! Zula'da en iyi oyunlarınızı bize yollayarak harika ödüllere sahip olabilirsiniz! Ocak ayı içerisinde yollanan videolar arasında bizleri etkilemeyi başaran oyuncular 3000 Zula Altını ve 1 Altın Deste kazanacak! You can submit your best Zula plays on two different ways: Videolarınızı bize yollamak için: - YouTube linkini bu konuda paylaşın. - zulabestplays@idcgames.com adresine e-posta yollayın. Önemli: Katılımda bulunacak tüm oyuncuların aşağıdaki ...

  • ZULA05/01/2018 8:55

    Özel Görev

    Tarih: 05/01/2018 (12:00) - 07/01/2018 (23:59) Hedef: - 120 dakika Zula oyna - 200 adet el bombası fırlat - Pompalı Tüfek kullanarak 60 kişi vur Ödül: 3 Günlük ARX 160 + 3 Günlük Doble C5

  • ZULA04/01/2018 12:14

    V 1.17 Güncellemesine Rekabetçi Modu Eklendi!

    Herkese Merhaba! Sabırsızlıkla beklediğiniz mod karşınızda! V 1.17 Güncellemesi ile "Ranked Modu" olarak da bilinen "Rekabetçi Modu" Zula Avrupa Sunucularına eklendi! Herkesin bildiği gibi Zula Europe, içerisinde bulundurduğu CTF, Sabotaj, Team Deathmatch ve Koruma gibi birçok mod sayesinde hem eğlence için oynayan oyuncuların, hem de eSports turnuvaları ve birçok etkinlikle Profesyonel ...

  • ZULA04/01/2018 9:41

    Süper GM Etkinliği

    Herkese merhaba! 05/01/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak. Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek. Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak. Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacak ÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda ...

  • ZULA04/01/2018 9:23

    Bakım çalışması sona erdi

    Bakım çalışması başarıyla tamamlandı. Saygılarımızla,

  • BERSERK THE CATACLYSM04/01/2018 8:59

    Altın paketlerinde indirim!

    Merhaba Ungarlar! Taburlarınızı daha da güçlendirmenizi sağlayacak harika bir fırsatı sizlere sunuyoruz! 500, 1.300 ve 2.200 altın paketlerinde %30 indirim sizleri bekliyor! Saygılarımızla, Berserk: The Cataclysm ekibi

  • ZULA03/01/2018 11:32

    Sunucu bakımı [04/01/18]

    Yarın Saat 9:00'dan (CET) itibaren sunucularımızda kısa süreli bir bakım çalışması gerçekleştireceğiz. Sunucular açıldığında sizleri tekrar bilgilendireceğiz. Zula Avrupa ekibi.

  • BERSERK THE CATACLYSM03/01/2018 10:01

    Eleme Savaşları: 44. Sezon "Altın Edisyonu VI”

    Merhaba Ungarlar! Eleme Savaşlarında yeni sezonun başlangıcını duyuruyoruz! Bu sezon 04/01/2018 saat 00:00 (CET) ile 11/01/2018 saat 00:00 (CEST) tarihleri arasında düzenlenecek. Sakın kaçırmayın! Bu turnuvada başarılı olarak en yüksek sıralara ulaşmanızı arzu ediyoruz!

  • ZULA02/01/2018 11:07

    IDC/Games Shop Çıktı!

    Herkese merhaba! Yeni IDC/Games Mağazamızı ziyaret ederek Zula T-Shirtleri veya IDC/Games çantaları gibi birçok ürüne sahip olabilirsiniz... Mağazamızı ziyaret etmek için buraya tıklayın! Saygılarımızla.

  • METAL ASSAULT02/01/2018 11:03

    IDC/Games Shop Çıktı!

    Herkese merhaba! Yeni IDC/Games Mağazamızı ziyaret ederek Zula T-Shirtleri veya IDC/Games çantaları gibi birçok ürüne sahip olabilirsiniz... Mağazamızı ziyaret etmek için buraya tıklayın! Saygılarımızla.

  • BERSERK THE CATACLYSM02/01/2018 10:46

    IDC/Games Shop Çıktı!

    Herkese merhaba! Yeni IDC/Games Mağazamızı ziyaret ederek Zula T-Shirtleri veya IDC/Games çantaları gibi birçok ürüne sahip olabilirsiniz... Mağazamızı ziyaret etmek için buraya tıklayın! Saygılarımızla.

  • ZULA29/12/2017 8:34

    Yeni Yılda Altın Yağmuru!

    Herkese merhaba! Yeni yıl kutlamaları kapsamında sizleri harika fırsatlar bekliyor: - 200.000 adet Zula Altını + 20 Altın Deste -> +%40 Ekstra Zula Altını: ÖNEMLİ: Bu kampanya 01/01/2018 saat 00:00 (CET) ile 23:59 (CET) tarihleri arasında geçerli olacaktır.  200.000 Zula Altını + 30.000 Bonus Zula Altını + 92.000 (+%40) Ekstra Zula Altını = 322.000 Zula Altını + 20 Altın Deste - ...

  • ZULA29/12/2017 8:22

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 29/12 (12:00) - 31/12 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: MPT-76 (3 gün) + XP Arttırıcı 15% (3 gün)

  • ZULA28/12/2017 10:33

    New content available on Zula Europe!

    Hello everyone! In this post we leave the content of the new patch applied today to Zula Europe: - New special edition skins: New Year 2018 skins. They can be obtained in all decks until January 31st, 2018. - Customization system: Nightmare Series - New weapon: M1 Garand - New case: Commando Case - New case: Deck Case - New deck: Diamond Deck - New deck: New Year Deck - New upgrade options: Scout: - New game settings option: Texture Quality We hope you like and enjoy all this new ...

  • ZULA22/12/2017 16:44

    Özel Görev: Oyun Süresi

    Tarih: 22/12 (12:00) - 24/12 (23:59) Hedef:  120 dakika boyunca oyna Ödül: 3 günlük Glock 18 + 10 Kromlu 100'lü Materyal Paketi