Haberler

  • ZULA23/05/2018 12:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Canlı yayın

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini Twitch kanallımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • ZULA23/05/2018 12:00

    Özel Görev

    Tarih: 23/05/2018 (06:00 CEST) - 29/05/2018 (06:00 CEST)Hedef:- 5.000 düşmanını öldür- 1.200 dakika zula oyna- 100.000 metre koşÖdül:- 5 adet Platin Deste + 30 günlük balta

    Daha fazla oku

  • ZULA23/05/2018 11:00

    IDC/Games Zula Turnuvası #4 - 2. Gün

    Herkese merhabaIDC/Games Zula Turnuvası başlıyor.Maç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • ZULA22/05/2018 16:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Canlı yayın

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini Twitch kanallımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • ZULA22/05/2018 11:00

    IDC/Games Zula Turnuvası #4 - 1. Gün

    Herkese merhabaIDC/Games Zula Turnuvası başlıyor.Maç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • ZULA18/05/2018 17:00

    Özel Materyal ve Deste Paketi!

    Herkese merhaba!Bu hafta sonuna özel harika bir paket hazırladık!Paketin içindekiler: 6 adet Mecha Garantili Deste 6 adet Sultan Garantili Deste  6 adet Platin Deste 2 adet 100 titanyum'lu 1000 Materyal Paketi 2 adet 150 krom'lu 1000 Materyal Paketi IMPORTANTE: Bu kampanya 18/05/2018 saat 10:00 (CET) ile 21/05/2018 saat 10:00 (CET) tarihleri arasında etkin olacak.IMPORTANTE: Birden fazla paket almak isteyen ...

    Daha fazla oku

  • ZULA17/05/2018 12:00

    Special Mission

    Tarih: 18/05/2018 (06:00 CEST) - 21/05/2018 (06:00 CEST)Hedef:- 800 dakika boyunca Zula oyna- 100.000 metre koşÖdül:- 5 adet Platin deste

    Daha fazla oku

  • ZULA17/05/2018 10:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!18/05/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • ZULA16/05/2018 17:00

    IDC/Games Zula Tournament #4

    ÖNEMLİ: KAYIT SÜRESİ TAMAMLANDIKTAN SONRA HİÇBİR DEĞİŞİKLİK YAPILMAYACAKTIR.ÖNEMLİ: İSİMLERİNİ HATALI YAZAN OYUNCULAR TURNUVA SAATİNDE DİKKATE ALINMAYACAKTIR. İSİMLERİNİZİ YAZARKEN DOĞRU YAZDIĞINIZI KONTROL EDİN!ÖNEMLİ: Yedek oyuncular ödül değerinin yarısını alacaklar.ÖNEMLİ: Takımınıza oyuncu aramak için bu linke tıklayabilirsiniz.ÖNEMLİ: Turnuvaya katılacak tüm oyuncuların aşağıda yer alan kuralları dikkatlice okumaları gerekmektedir.ÖNEMLİ: ...

    Daha fazla oku

  • ZULA14/05/2018 18:00

    EU-2 sunucuları genişledi!

    Herkese merhaba!Daha iyi bir oyun deneyimi yaşayabilmeniz için EU-2 sunucularının kapasitesi arttırıldı.Öneri ve düşüncelerinizi bize iletmeyi ihmal etmeyin.İyi oyunlar!

    Daha fazla oku

  • ZULA11/05/2018 16:00

    XP & ZP Etkinliği!

    Herkese MerhabaBu hafta sonu sizlere kaçırmak istemeyeceğiniz harika bir etkinlik hazırladık.Herhangi bir modda veya haritada oynayacağınız tüm maçlardan %25 DAHA FAZLA XP VE ZP KAZANACAKSINIZ!Bonus Etkinliği Cuma günü saat 18:00 (CEST) ile Pazartesi günü saat 04:00 (CEST) tarihleri arasında geçerli olacak.Bu hafta sonu kimseye söz vermeyin!IDC/Games Ekibi

    Daha fazla oku

  • ZULA10/05/2018 9:00

    GM Etkinliği!

    Herkese merhaba!11/05/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • ZULA04/05/2018 13:00

    Izako Boars Pack

      Herkese merhaba!Bu hafta Zula Dünya Şampiyonu Izako Boars takımına özel 5 eşsiz deseni mağazamızdan satın alabilirsiniz! Bu özel kampanya 07/05/2018 saat 10:00'a (CEST) kadar etkin kalacak.Pakete dahil olan desenler:Kar98:M468:AUG A3:Cheytac M200:Glock 18:Izako Boars Spreyi (30 Gün):ÖNEMLİ: Eğer birden fazla paket almak istiyorsanız lütfen alışverişlerinizi tek tek yapmaya özel gösteriniz. Birden fazla paketi aynı ...

    Daha fazla oku

  • ZULA04/05/2018 9:00

    GM Etkinliği!

    Herkese merhaba!04/05/2018 Cuma günü saat 11:00 (CEST) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • ZULA03/05/2018 12:00

    V 1.20 Yama Notları

    Bu konuya yazarak yeni güncelleme hakkındaki görüşlerinizi bildirmeyi unutmayın!İyi oyunlar!

    Daha fazla oku

  • ZULA27/04/2018 18:00

    EU-2 servers region ready to test:

    Dear players, Today we have open the new server region, if you had issues before please try now EU-2 public servers and give us feedback in the forums or facebook. Your Zula Europe Team

    Daha fazla oku

  • ZULA27/04/2018 17:00

    Producer Message | Server issues, eSports future and upcoming v1.20 - Zula Europe

    Dear community   Today we bring a new producer message from Alfredo Bárcena aka “UpSetter” addressing:   Some of the issues we have had over the last few weeks including the servers and network issues that brought major lag problems to many ISPs users. Upsetter address this issues and reports new servers being added and new data center EU-2 so players can play in a new one in order to avoid lag issues.   Esports in Zula Europe in the next 4 to 6 ...

    Daha fazla oku

  • ZULA27/04/2018 16:00

    XP & ZP Weekend!

    Herkese MerhabaBu hafta sonu sizlere kaçırmak istemeyeceğiniz harika bir etkinlik hazırladık.Herhangi bir modda veya haritada oynayacağınız tüm maçlardan %25 DAHA FAZLA XP VE ZP KAZANACAKSINIZ!Bonus Etkinliği Cuma günü saat 18:00 (CEST) ile Pazartesi günü saat 04:00 (CEST) tarihleri arasında geçerli olacak.Bu hafta sonu kimseye söz vermeyin!IDC/Games Ekibi  

    Daha fazla oku

  • ZULA26/04/2018 18:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!27/04/2018 Cuma günü saat 11:00 (CET) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • ZULA26/04/2018 17:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Chronicle

    Hello everyone,In this post we leave you the chronicle of the third edition of the IDC/Games Zula Tournaments.In the first-round numerous matches took place. Only the matches between Skaikru and Ad`Astra (10 - 5) and between ZeytinDalıHarekatı and Vexed Gaming (5-10) stand out. The other games had overwhelming victories in favor of one of the teams.In the round of 32 we could enjoy very close matches between several teams. ThinkTwice against inFLAME eSports (5 - 10), SpaceCats`eSports against ...

    Daha fazla oku

  • ZULA26/04/2018 11:00

    Sizi aldatmaya yönelik web sitelerinden uzak durun!

    Değerli oyuncularımız:IDC/Games ile herhangi bir bağlantısı olmayan ve sizleri aldatmaya yönelik web sitelerinden kaçınmanızı önemle hatırlatırız. Geçtiğimiz günlerde idcgames.***.gg uzantılı bir kopya sitenin IDC/Games için turnuva düzenlediğini ve bedava altın dağıttığını iddia ederek kullanıcı hesaplarını ele geçirmeye çalıştığını öğrendik. Bu ve buna benzer hiçbir ...

    Daha fazla oku

  • ZULA25/04/2018 17:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Streaming

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • ZULA25/04/2018 14:00

    Special Mission

    Tarih: 26/04/2018 (06:00 CEST) - 01/05/2018 (06:00 CEST)Hedef:- 1200 dakika Zula oyna- 5000 düşmanını yok et- 100000 metre koşÖdül:- AUG A3 Efsane Raptor Deseni

    Daha fazla oku

  • ZULA25/04/2018 13:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Day 2

    Herkese merhabaIDC/Games Zula Turnuvası başlıyor.Maç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • ZULA24/04/2018 16:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Streaming

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • ZULA24/04/2018 11:00

    IDC/Games Zula Tournament #3 - Day 1

    Herkese merhabaIDC/Games Zula Turnuvası başlıyor.Maç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • ZULA20/04/2018 17:00

    ZWC 2018 özel desenleri bu kampanyada!

    Herkese merhaba!Bu hafta sonu boyunca inanılmaz altın paketleri sizleri bekliyor!Zula World Cup Desen Paketi:  200.000 Adet Zula Altını + 30.000 Adet Ekstra Zula Altını + M468, AWP, Cheytac M200 ve Glock 18 silahları için Eşsiz ZWC 2018 desenleri. Zula World Cup Üst Eklenti Paketi: 160.000 Adet Zula Altını + 24.000 Adet Ekstra Zula Altını + M468, AWP, Cheytac M200 ve Glock 18 silahları için ...

    Daha fazla oku

  • ZULA20/04/2018 9:00

    IDC/Games Zula Tournament #3

    ÖNEMLİ: KAYIT SÜRESİ TAMAMLANDIKTAN SONRA HİÇBİR DEĞİŞİKLİK YAPILMAYACAKTIR.ÖNEMLİ: İSİMLERİNİ HATALI YAZAN OYUNCULAR TURNUVA SAATİNDE DİKKATE ALINMAYACAKTIR. İSİMLERİNİZİ YAZARKEN DOĞRU YAZDIĞINIZI KONTROL EDİN!ÖNEMLİ: Takımınıza oyuncu aramak için bu linke tıklayabilirsiniz.ÖNEMLİ: Turnuvaya katılacak tüm oyuncuların aşağıda yer alan kuralları dikkatlice okumaları gerekmektedir.ÖNEMLİ: Tunuvaya katılan tüm takımlar 3000 Zula Altını ...

    Daha fazla oku

  • ZULA19/04/2018 15:00

    GM Event!

    Herkese merhaba!20/04/2018 Cuma günü saat 11:00 (CET) civarında GM'lerimiz sizlerle beraber oynamak için 8. sunucuda olacak.Bir sonraki karşılaşmanın nerede yapılacağına maç sonunda GM'lerimiz karar verecek.Etkinliğin yapılacağı karşılaşmaları birinci bitiren oyuncular 5.000 Zula Altını ve 1 adet Altın Deste kazanacak.Kurulacak odanın ismi GM EVENT! olacakÖNEMLİ: Kazanan oyuncular diğer karşılaşmalarda oynayamayacakÖNEMLİ: Her ...

    Daha fazla oku

  • ZULA19/04/2018 13:00

    IDC/Games Zula Tournament #2 - Chronicle

    Hello everyone:   In this post you can enjoy the Chronicle of the IDC/Games Zula Tournament # 2. The second edition has returned to have a great success since we have increased the number of teams to 64 and all the places have been occupied.   In the first round of the tournament most of the matches were held, but as in all occasions there have been some teams that have not come to play as Hayırlı İşler, CrabPeople, Beatboxers, Rev esports, Arcane-eSports, Friendly ...

    Daha fazla oku

  • ZULA18/04/2018 16:00

    IDC/Games Zula Tournament #2 - Streaming

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • ZULA18/04/2018 14:00

    IDC/Games Zula Turnuvası #2 - 2. Gün

    Herkese merhabaIDC/Games Zula Turnuvası başlıyor.Maç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • ZULA17/04/2018 16:00

    IDC/Games Zula Tournament #2 - Streaming

    Herkese merhaba!Bu akşam saat 18:00'da (CEST) turnuva mücadelelerini YouTubeTwitch veya Facebook Live kanallarımız üzerinden canlı olarak takip edebilirsiniz.Saygılarımızla.

    Daha fazla oku

  • ZULA17/04/2018 13:00

    IDC/Games Zula Turnuvası #1 - 2. Gün

    Herkese merhabaIDC/Games Zula Turnuvası başlıyor.Maç saatlerini ve takvimi incelemek için buraya tıklayın.ÖNEMLİ: Takımlar maç sonuçlarını ve MOSS dosyalarını buraya yüklemeliler.ÖNEMLİ: Oyuncuların tamamı turnuva başlangıcından itibaren sunucuda hazır beklemek ve sunucuyu terk etmemelidirler.ÖNEMLİ: Turnuva kurallarını incelemek için buraya tıklayın.İyi şanslar!

    Daha fazla oku

  • ZULA13/04/2018 17:00

    XP & ZP Etkinliği!

    Herkese MerhabaBu hafta sonu sizlere kaçırmak istemeyeceğiniz harika bir etkinlik hazırladık.Herhangi bir modda veya haritada oynayacağınız tüm maçlardan %25 DAHA FAZLA XP VE ZP KAZANACAKSINIZ!Bonus Etkinliği Cuma günü saat 18:00 (CEST) ile Pazartesi günü saat 04:00 (CEST) tarihleri arasında geçerli olacak.Bu hafta sonu kimseye söz vermeyin!IDC/Games Ekibi

    Daha fazla oku